Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Tytuł projektu „Wspieranie dzieci w procesie edukacji”
Zadania:
Zadanie nr 1: Podnoszenie kompetencji kluczowych oraz współczesne wyzwania- uczniowie będą uczestniczyć w dodatkowych zajęciach z języka angielskiego, matematyki, matematyczno-informatycznych, zajęciach przyrodniczo-ekologicznych czy teatralnych. W ramach zadania zakupione zostaną materiały do zajęć. Pracownie zyskają nowoczesne sprzęty komputerowe oraz tablice multimedialne.
Zadanie nr 2: Edukacja włączająca. Zajęcia dedykowane dla uczniów w szczególności mających problemy, dlatego proponujemy zajęcia logopedyczne, terapeutyczne. W Borównie powstanie salka SI.
Zadanie 3: Wsparcie dla przedstawicieli kadry przyczyniające do jakości kształcenia . W ramach zadania odbędzie się szkolenie warsztatowe.
Zadanie 4: Wsparcie dla szkół i placówek przyczyniające się do podniesienia efektywności i jakości kształcenia ogólnego. W ramach zadania zaplanowano drobne remonty wynikające z dostosowania sal do potrzeb realizacji projektu.
Kiedy zaczynamy:
Od 28 lutego 2025 r. do 31 lipca 2026 r.
Zajęcia startują od 02.09.2025 r. do 25 czerwca 2026 r.
Cel projektu
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych 654 uczniów poprzez zorganizowanie dodatkowych zajęć pozaszkolnych i pozalekcyjnych, zwiększenie umiejętności kluczowych u 47 nauczycieli oraz poprawienie efektywności kształcenia i jakości kształcenia ogólnego poprzez doposażenie do 31.07.2026 r. odpowiada prawu podstawowemu wolności, gdzie gwarantuje dostęp do edukacji i podnoszenia swojej wiedzy.
Wskaźniki projektu podstawowe:
Liczba ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem w zakresie edukacji włączającej – 3 szt.
Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością – 1 szt.
Liczba dzieci /uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem – 70 os.
Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem – 47 os.
Liczba szkół i placówek objętych wsparciem – 6 szt.
Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem – 654 os.
Wskaźniki rezultatu:
Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu – 626 os.
Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu – 47 os.
Wartość projektu: 832.041,26 zł, dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus 748.837,13 zł.